مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:202022-12-31پزشكي

کمبود بیش از 60 هزار نیرو در حوزه بهداشت


مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به اضافه شدن حدود 11 هزار تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور تا پایان سال، از کمبود شدید نیرو در وزارت بهداشت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سیف الله مرادی، مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اضافه شدن حدود 11 هزار تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت تخت های بیمارستانی کشور به ویژه با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تا پایان سال، از کمبود شدید نیرو در وزارت بهداشت خبر داد که می تواند به آشفتگی در بیمارستان های کشور منجر شود.

وی تصریح کرد: باید سطح کمی و کیفی خدمات و نوع خدمت ارائه شده با رضایت حداکثری مردم همراه باشد و ما در سال های اخیر ثابت کردیم که چقدر سلامت مردم برایمان ارزشمند است و اوج آن را در ایام اوج بحران کرونا دیدیم؛ عزیزانی را که جان خویش را در جهت نجات جان همنوع خود تقدیم کردند و از آن ها با نام شهدای مدافع سلامت یاد می کنیم.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در ادامه کمبود نیرو در حوزه درمان را بیش از 24 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بحث کمبود نیرو در حوزه سلامت، تنها به بیمارستان ها ختم نمی شود، بلکه در حوزه بهداشت نیز این کمبودها به صورت عیان رخ نشان می دهد و در حوزه بهداشت بیش از 60 هزار نیرو کمبود وجود دارد و در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود بیش از 60 هزار نیرو در حوزه بهداشت

کمبود بیش از 60 هزار نیرو در حوزه بهداشت