مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:302022-12-31اقتصادي

استاندار گیلان: بندر چمخاله در تابستان 1402 به بهره برداری می رسد


استاندار گیلان با بیان اینکه در فاز اول پل دسترسی، جاده دسترسی و موج شکن احداث می شود، گفت: فاز اول بندر چمخاله 80 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون دارد و طی برنامه زمانبندی در تابستان سال 1402 به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، اسدالله عباسی صبح امروز در جریان بازدید از بندر چمخاله در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه تاکنون اقتصاد دریا در استان های شمالی خیلی فعال نشده است، اظهار کرد: بعضا در بخش تجاری فعالیت هایی در استان های شمالی انجام شده ولی بخش گردشگری ظرفیت های آن مغفول مانده است.

  وی با بیان اینکه در قسمت گردشگری دریا هنوز ظرفیت ها به سطح مدنظر نرسیده است ولی این مورد از سال گذشته اقداماتی سرعت گرفته است، گفت: فاز اول بندر چمخاله 80 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون دارد و طی برنامه زمانبندی در تابستان سال 1402 به بهره برداری می رسد.

    استاندار گیلان با اشاره به توقف موقتی چند ماه گذشته بندر چمخاله بیان کرد: مشکلاتی در خصوص تامین مصالح وجود داشت که با پیگیری های انجام شده مصالح از دیگر شهرها و استان ها تامین می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و کار فاز اول با سرعت در حال انجام است.

  وی با بیان اینکه در فاز اول پل دسترسی، جاده دسترسی و موج شکن احداث می شود که 400 میلیون برای فاز اول درنظر گرفته شده، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: بندر چمخاله در تابستان 1402 به بهره برداری می رسد

استاندار گیلان: بندر چمخاله در تابستان 1402 به بهره برداری می رسد