مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:352022-12-31اجتماعي

لزوم توجه به تعاملات اجتماعی در ساخت و سازها


در ساخت و سازهای شهری، می توان فضاهایی را ایجاد کرد که برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی در محیط زندگی افراد، موثر واقع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید محمد شعاعی در جلسه بازآفرینی شهری که به ریاست استاندار زنجان برگزار شد، بحث معیشت خانوارهای محلاتی که در طرح جابجایی یا توانمندسازی در قالب بازآفرینی شهری قرار می گیرند را  یکی از عمده ترین مباحث در بازآفرینی شهری عنوان کرد و افزود: باید معیشت این  افراد، به صورت ویژه مورد توجه واقع شود.

معاون استاندار زنجان اظهار داشت: برای توانمند کردن یک محله یا جابه جا کردن آن در طرح بازآفرینی شهری، باید علاوه بر مسائل عمرانی، مسائل اجتماعی آن را هم مد نظر قرار دهیم.

 وی، با تاکید بر اینکه هدف بازآفرینی شهری، محله های ناکارآمد، بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی است، تصریح کرد: خارج کردن این محله ها از وضعیت ناکارآمدی، ضروری است و تحقق این مهم، نیازمند بحث عمرانی با توجه ویژه به  مطالعات اجتماعی است.

شعاعی اظهار داشت: در ساخت و سازهای شهری، می توان فضاهایی را ایجاد کرد که برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی در محیط زندگی افراد، موثر واقع شود.

  پایان پیام/2308


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به تعاملات اجتماعی در ساخت و سازها

لزوم توجه به تعاملات اجتماعی در ساخت و سازها