مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:552022-12-31فناوري

رونمایی از دو خدمت جدید بیمه تجارت نو


مدیر عامل بیمه تجارت نو با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت نو به عنوان یکی از شرکت های پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات است، اظهار کرد: اخیرا از دو خدمت جدید شرکت رونمایی شد.

- اخبار شرکت ها؛ نیما نوراللهی مدیر عامل بیمه تجارت نو در دومین جلسه نوآورانه بیمه مرکزی با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت نو به عنوان یکی از شرکت های پیش رو در حوزه فناوری اطلاعات افتخار دارد در این جلسات هفتگی حضور و خدمات خود را ارائه کند، اظهار کرد: سه شنبه 5 دی ماه از دو خدمت جدید شرکت رونمایی شد.

وی با اشاره به رونمایی قابلیت های جدید  اپلیکیشن بنو گفت: این اپلیکیشن یک اکوسیستم دیجیتال را به منظور  ایجاد تجربه خوشایند برای مشتری ایجاد می کند که مهم ترین مشخصه آن در مشتری مداری و خدمات آسان و راحت به شکل آنلاین است.

مدیر عامل بیمه تجارت نو اعلام خسارت را یکی از معضلات صنعت بیمه دانست و افزود: اعلام خسارت در رشته هایی چون آتش سوزی، مسئولیت و مهندسی (تجهیزات الکترونیک) به طور آنلاین یکی از خدمات نوین این اپلیکیشن است، فردی که خسارت می بیند پس از اعلام خسارت از طریق اپلیکیشن بنو ، توسط کارشناسان بخش خسارت با وی تماس گرفته می شود و با ارسال مدارک به صورت مجازی پرونده خسارت در مرکز پرداخت خسارت تشکیل می شود و  بعد از ارزیابی های مورد نیاز پرداخت در اسرع وقت صورت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو خدمت جدید بیمه تجارت نو

رونمایی از دو خدمت جدید بیمه تجارت نو