مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 11:552022-12-31ورزشي

شروع اردوی آماده سازی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کبدی، نخستین اردو های تیم های ملی کبدی ایران جهت اعزام به بازی های آسیایی 2023 چین در هر دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده تا در فاصله 9 ماهه تا نوزدهمین دوره بازی های آسیایی، - اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی برای حضور در مسابقات بازیهای آسیایی هانگژو شروع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کبدی، نخستین اردو های تیم های ملی کبدی ایران جهت اعزام به بازی های آسیایی 2023 چین در هر دو بخش بانوان و آقایان آغاز شده تا در فاصله 9 ماهه تا نوزدهمین دوره بازی های آسیایی، زمان لازم جهت انتخاب ترکیب نهایی، در اختیار کادر فنی تیم ها قرار گیرد.

به همین منظور غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی آقایان 24 نفر را به نخستین اردو در آکادمی ملی المپیک دعوت کرد.

این اردو که در غیاب لژیونر ها در حال برگزاریست تا 11 دی ماه ادامه خواهد داشت و منتخبین آن به همراه لژیونر های لیگ ستارگان جهان (پروکبدی) به اردو های آتی دعوت خواهند شد.

از سوی دیگر و در تیم ملی بانوان نیز 25 بازیکن به نخستین اردو در کمپ تیم های ملی مجموعه ورزشی بعثت تهران دعوت شدند تا تمیرنات بدنسازی مختص کبدی را زیر نظر کادر مجرب تیم برگزار نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع اردوی آماده سازی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان

شروع اردوی آماده سازی تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان