مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:002022-12-31اقتصادي

تأسیس بندر منحصر به فرد سواحل دریای خزر در چمخاله لنگرود


نماینده عالی دولت در گیلان از تأسیس بندر منحصر به فرد سواحل دریای خزر در چمخاله لنگرود خبر داد و گفت: با راه اندازی این بندر، تا شعاع چندین کیلومتری در ضلع شرقی و غربی چمخاله باید توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، اسدالله عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح های گردشگری لنگرود و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستور هوشمندانه رییس جمهور در خصوص آزادسازی سواحل یک تصمیم جهادی در استان های ساحلی بوده است، اظهار کرد: دستور جهادی رییس جمهور در خصوص آزادسازی سواحل سبب شد تا بخش های اعظمی از ساحل به نفع مردم آزادسازی و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

  وی با اشاره ایجاد خط ساحلی به منظور دسترسی راحت مردم و سرمایه گذاران به ساحل و همچنین عدم تجاوز به حریم ساحل و دریا گفت: با آزادسازی ساحل در منطقه چاف و چمخاله از سرمایه گذاران دعوت کردیم که در بخش های گردشگری و تجاری در این منطقه سرمایه گذاری کرده و با ایجاد خط ساحلی دسترسی مردم به ساحل را تسهیل و از نفوذ به حریم ساحل جلوگیری شود.

  استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه سرمایه گذاران بومی و غیربومی به اقتصاد دریا و گردشگری دریامحور بیان کرد: چمخاله در بخش دریانوردی، ورود کشتی های تجاری و مسافربری به دریا و چاف در بخش گردشگری ساحلی دارای ظرفیت بسیار خوبی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس بندر منحصر به فرد سواحل دریای خزر در چمخاله لنگرود

تأسیس بندر منحصر به فرد سواحل دریای خزر در چمخاله لنگرود