مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:152022-12-31اقتصادي

دفاتر زیارتی خواستار کاهش هزینه سفر عتبات شدند


جلسه هم اندیشی دفاتر مجری اعزام زائران به عتبات برگزار و در این جلسه به لزوم تثبیت نرخ ارز برای سفرهای زیارتی و کاهش هزینه این سفرها اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با افزایش هزینه سفر عتبات در هفته های اخیر و بالا رفتن نرخ دلار، جلسه هم اندیشی دفاتر مجری سفرهای زیارتی به عتبات برگزار شد.

در این جلسه جمعی از مسؤولان دفاتر زیارتی به مشکلات سفرهای عتبات و لزوم برون رفت از آن اشاره کرده و خواستار تغییرات برای بهبود سفر کربلا شدند.

یکی از مطالبات بیش از 70 دفتر زیارتی از سراسر تثبیت نرخ ارز برای سفر به عتبات بود که البته در روزهای اخیر با تغییرات در ریاست بانک مرکزی شاهد وعده هایی در این زمینه هستیم.

اما هنوز مشخص نیست که ارز 28 هزار و 500 تومانی برای سفرهای زیارتی نیز اختصاص پیدا می کند یا همچنان با افزایش نرخ دلار باید یا زائران و یا دفاتر زیارتی متضرر شوند.

ارزان کردن هزینه سفر عتبات، قسطی کردن آن و تعیین وضعیت آشپزخانه مرکزی و بهبود خدمات ارائه شده به زائران از دیگر خواسته های مجریان اعزام زائران به عتبات بود.

همچنین در این جلسه توجه به وضعیت دفاتر زیارتی نیز مورد تأکید قرار گرفت و مقرر شد تا مطالبات دفاتر زیارتی به گوش مسؤولان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر زیارتی خواستار کاهش هزینه سفر عتبات شدند

دفاتر زیارتی خواستار کاهش هزینه سفر عتبات شدند