مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:202022-12-31ورزشي

مقتدایی: باید به وزیر ورزش برای تحقق برنامه هایش کمک کرد


نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس آماده هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است، گفت که باید وزیر ورزش و جوانان را کمک و حمایت کرد که بتواند درصد بالایی از برنامه های ارائه شده خود به مجلس را محقق کند.

- نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس آماده هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است، گفت که باید وزیر ورزش و جوانان را کمک و حمایت کرد که بتواند درصد بالایی از برنامه های ارائه شده خود به مجلس را محقق کند.

عباس مقتدایی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه باید تیم اقتصادی دولت مطالبات مردم را با سرعت و دقت بیشتری پیگیری کند، گفت: تعدد ثبت استیضاح های وزرای اقتصادی به دلیل گلایه های موجود از وضعیت اقتصادی است لذا اگر بنا بر استیضاح وزیری باشد، فضای مجلس نشان دهنده اولویت دار بودن استیضاح وزرای اقتصادی است.

وی ادامه داد: مجلس آماده هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است؛ امیدواریم دولت بتواند با قدرت کارها و وعده های خود را عملیاتی کند کما اینکه همواره نمایندگان بر عزم کمک مجلس به دولت تاکید داشته اند.

باید به وزیر ورزش برای تحقق برنامه هایش کمک کرد مقتدایی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا نکردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقتدایی: باید به وزیر ورزش برای تحقق برنامه هایش کمک کرد

مقتدایی: باید به وزیر ورزش برای تحقق برنامه هایش کمک کرد