مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:202022-12-31سياسي

شیخ الاسلامی: ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا یک جنایت نابخشودنی است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن شیخ الاسلامی در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا اظهار کرد: - رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ترور شهید سلیمانی توسط آمریکایی ها یک جنایت نابخشودنی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن شیخ الاسلامی در میزگرد تخصصی شهید سلیمانی و مبارزه با تروریسم و افراطی گری در منطقه غرب آسیا اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی از جهات مختلف پدیده ای متمایز و منحصر به فرد است.

وی ادامه داد: در شرایطی که حمله ناجوانمردانه در آن انجام شد و پذیرش وقیحانه این ترور ناجوانمردانه، این اتفاق را در جایگاه متمایز و منحصر به فردی قرار داد.

رییس مرکز سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه با بیان اینکه مطالعه در مورد موضوع تروریسم تاریخ طولانی دارد، افزود: پدیده تروریسم از جهات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری مورد توجه قرار گرفته است و اقدام ترور شهید سلیمانی که مهمان رسمی کشور عراق بود و توسط یک دولت ثالث مورد ترور قرار می گیرد، مورد تامل و مطالعه است.

این دیپلمات تصریح کرد: در روابط بین الملل تروریسم از سه موج مورد توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ الاسلامی: ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا یک جنایت نابخشودنی است

شیخ الاسلامی: ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا یک جنایت نابخشودنی است