مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:302022-12-31بين الملل

الوطن: موافقت ترکیه با عقب نشینی کامل از سوریه از نتایج نشست مسکو بود


یک منبع آگاه سوری اعلام کرد که یکی از نتایج نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه در مسکو موافقت با عقب نشینی نیروهای ترکیه از خاک سوریه بود.

- یک منبع آگاه سوری اعلام کرد که یکی از نتایج نشست سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه در مسکو موافقت با عقب نشینی نیروهای ترکیه از خاک سوریه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الوطن سوریه، منابع آگاه در دمشق اعلام کردند: فضای دیدار سه جانبه ای که در مسکو با نظارت روسیه برگزار شد ثمره نشست هایی است که بین دستگاه های اطلاعات ترکیه و سوریه برگزار شد.

اگر توافق بر سر چند مسئله میان دو طرف از جمله منافع دمشق و شروط آن به ویژه عقب نشینی نیروهای ترکیه از تمام خاک سوریه نبود، این نشست برگزار نمی شد.

این منبع اعلام کرد: مقدمه چینی برای نزدیکی روابط ترکیه و سوریه به شکل گسترده ای در رسانه های ترکیه صورت گرفت.

در طول چند ماه اخیر شاهد انتشار اخبار و مقالات و تحلیلاتی بودیم که می گفت منفعت ترکیه به خاطر تغییرات سیاسی و تحولات جهانی در نزدیکی روابط با دمشق و کنار گذاشتن اختلافات است.

این منبع تأکید کرد: نشست سه جانبه میان خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه، علی محمود عباس، وزیر دفاع سوریه و سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه به موافقت ترکیه با عقب نشینی کامل از خاک سوریه و تأکید آنکارا بر احترام به حاکمیت و تمامیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الوطن: موافقت ترکیه با عقب نشینی کامل از سوریه از نتایج نشست مسکو بود

الوطن: موافقت ترکیه با عقب نشینی کامل از سوریه از نتایج نشست مسکو بود