مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:452022-12-31حوادث

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر


فرمانده مرزبانی استان خوزستان از دستگیری سرکرده و سه نفر از اعضای شرور باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان ماهشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات و در پی رصد اطلاعاتی ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات غیرمجاز از طریق آب های شمال خلیج فارس به کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

وی با تقدیر از عوامل انتظامی به جهت همکاری اطلاعاتی و عملیاتی با ماموران مرزبانی در این عملیات، افزود: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر با تسلط اطلاعاتی و رصد فنی و تجزیه و تحلیل اخبار، محل تردد و اختفای قاچاقچیان را شناسایی و در یک رشته عملیات منسجم و مشترک با نیرو های پلیس اطلاعات وامنیت عمومی انتظامی ماهشهر و هماهنگی با مقام قضایی، سرکرده و سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

پاکباز تصریح کرد: در این عملیات موفق، تعداد 23 قبضه سلاح جنگی کلت کمری به همراه 46 تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

  وی در پایان با تقدیر از همکاری مستمر مرزنشینان با مرزبانان، گفت: محموله کشف شده به همراه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر