مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:452022-12-31دانش

دکتر ولایتی از تلاش صادقانه دکتر طهرانچی تقدیر کرد


رییس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی از تلاش صادقانه دکتر طهرانچی برای ارتقای مشهود سطح کمی و کیفی فعالیت های دانشی، پژوهشی و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رییس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی از تلاش صادقانه محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و همکارانش تقدیر کرد.

متن پیام دکتر ولایتی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم تعلیم و تربیت جوانان پرشور خداجو، اندیشه ورز، خلاق و کارآفرین مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه سترگی است که مفتخر به عهده داری آن در مجموعه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

روند رو به رشد جذب دانشجو در دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در سنوات اخیر به ویژه در سال تحصیلی 1402 – 1401 و ارتقای مشهود سطح کمی و کیفی فعالیت های دانشی، پژوهشی و فناورانه در دانشگاه آزاد اسلامی نوید بخش آینده ای روشن برای تمدن نوین اسلامی و میهن پرافتخارمان، کهن بوم ایران، است.

این موفقیت نشان از افزایش مقبولیت اجتماعی و مرجعیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دارد و می تواند زمینه حل مسائل و دست یابی به پیشرفت و توسعه کشور را فراهم آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر ولایتی از تلاش صادقانه دکتر طهرانچی تقدیر کرد

دکتر ولایتی از تلاش صادقانه دکتر طهرانچی تقدیر کرد