مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:452022-12-31فرهنگي

زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور تا 30 دی ماه تمدید شد


مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور تا 30 دی ماه 1401 خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور تا 30 دی ماه 1401 خبر داد.

اسد بابایی،شنبه، 10 دی ماه در نشست خبری با محوریت جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمالغرب کشور اظهار کرد: این جشنواره بی شک یکی از معتبرترین جشنواره های منطقه ای کشور است که ذیل نظر معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور داوران کشوری به نام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: زمان انتشار آثار ارسالی به جشنواره از اول دی ماه 1400 تا پایان دی ماه 1401 و زمان ارسال آثار نیز تا پایان دی ماه 1401 تمدید شده است.

وی افزود: هر فرد می تواند سه اثر در سه قالب به دبیرخانه جشنواره بفرستد و آثار ارسالی باید در یکی از رسانه های دارای مجوز از سوی معاونت مطبوعات منتشر شده باشد و رسانه های فاقد مجوز و بولتن داخلی ادارات حق شرکت در جشنواره را ندارند.

بابایی گفت: تا به این لحظه تعداد 150 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که 30 اثر از اردبیل، 20 اثر از آذربایجان غربی، 50 اثر از آذربایجان شرقی و 50 اثر از زنجان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور تا 30 دی ماه تمدید شد

زمان ارسال آثار به جشنواره مطبوعات شمالغرب کشور تا 30 دی ماه تمدید شد