مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:462022-12-31بين الملل

قطعنامه سازمان ملل درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی تصویب شد


مجمع عمومی سازمان ملل متحد، امروز (شنبه)، طرحی را تصویب کرد که از دیوان بین المللی دادگستری (دیوان لاهه) می خواهد درباره تبعات قانونی ناشی از نقض حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین، - مجمع عمومی سازمان ملل متحد، امروز (شنبه)، طرحی را تصویب کرد که از دیوان بین المللی دادگستری (دیوان لاهه) می خواهد درباره تبعات قانونی ناشی از نقض حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین، اشغالگری طولانی مدت، شهرک سازی ها و اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت جمیعتی در قدس اشغالی رأی صادر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، مجمع عمومی سازمان ملل متحد قطعنامه درخواست رأی و نظر حقوقی دیوان بین المللی لاهه در مورد اشغالگری رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد، امروز (شنبه)، طرحی را تصویب کرد که از دیوان بین المللی دادگستری (دیوان لاهه) می خواهد درباره تبعات قانونی ناشی از نقض حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین، اشغالگری طولانی مدت، شهرک سازی ها و اقدامات رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت جمیعتی در قدس اشغالی رأی صادر کند.

این قطعنامه با 87 رأی موافق، 26 رأی مخالف و رأی ممتنع 53 کشور به تصویب رسید.

آمریکا، کانادا، ایتالیا، استرالیا، اتریش، مجارستان، جمهوری چک، گواتمالا، استونی و آلمان از جمله مهم ترین کشورهایی بودند که با تصویب این طرح مخالفت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعنامه سازمان ملل درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی تصویب شد

قطعنامه سازمان ملل درباره اشغالگری رژیم صهیونیستی تصویب شد