مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 12:502022-12-31حوادث

دستگیری 160 سارق در استان بوشهر/ سرقت ها کاهش یافت


رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به دستگیری 160 سارق در استان طی 9 ماهه نخست سال جاری گفت: مجموع جرایم سرقت در سال جاری سه درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جوشن سهرابی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی مردم استان شاهد اقدامات بسیار خوبی در راستای مقابله با جرایم در سطح استان هستیم.

وی افزود: در صورتی که همکاری بیشتری از سوی شهروندان با رعایت توصیه های پلیس و نکات ایمنی صورت گیرد شاهد شرایط بهتری در زمینه سرقت مغازه، سرقت منزل، سرقت خودرو، سرقت قطعات خودرو، سرقت لوازم داخل خودرو، سرقت موبایل، سرقت از ساختمان های نیمه کاره و سرقت موتورسیکلت خواهیم بود.

کشف 101 درصد سرقت ها رییس پلیس آگاهی استان بوشهر اضافه کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان و با وقت گذاری و تلاش مضاعف و با اقدامات اطلاعاتی و علمی، در 9 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش هشت درصدی وقوع جرایم سرقت های مهمه روبرو هستیم.

وی ضمن اشاره به کاهش سه درصدی وقوع سرقت در 9 ماهه سال جاری گفت: دستیابی نسبت کشف به وقوع 101 درصد در سرقت به عنف، دست یابی به نسبت کشف 101 درصدی در جرم خشن با کشف تعداد 24 فقره جرایم خشن معوق و دست یابی به نسبت کشف 86 درصد در مجموع جرایم سرقت از دیگر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 160 سارق در استان بوشهر/ سرقت ها کاهش یافت

دستگیری 160 سارق در استان بوشهر/ سرقت ها کاهش یافت