راهنمای عملی ترویج کتاب و کتابخوانی را در این اثر بخوانیدراهنمای عملی» به قلم یوسف عابدی، مصطفی آهنگر و مریم چهرقانی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ و روانه بازار نشر شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب ترویج کتاب: راهنمای عملی به قلم یوسف عابدی، مصطفی آهنگر و مریم چهرقانی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چاپ و روانه بازار نشر شد. این کتاب به سه موضوع اصلی ترویج کتاب چیست؟ چرا کتاب را ترویج می دهیم؟ و چگونه می توانیم آن را به خوبی انجام دهیم؟ می پردازد. در بخش چیستی به مفاهیم اصلی و محیط ترویج کتاب پرداخته، در بخش چرایی به ضرورت ها و انگیزه های ترویج کتاب اشاره کرده و در بخش چگونگی قدری مفصل تر اصول ترویج کتاب را مورد بررسی قرار داده است و علاوه بر روش های برخاسته از تجربه، به نبایدها هم پرداخته است. امروزه، دیگر با روش های منسوخ قدیمی نمی توانیم مردم را به کتاب خوانی دعوت کنیم و انتظار داشته باشیم کتاب بخوانند. مردم باید پیش از خرید و خواندن کتاب، ارزشی که برایشان ایجاد خواهد شد را درک کنند و تصمیم بگیرند. برای معرفی ارزش کتاب به مخاطبان کارهای زیادی انجام می شود اما تابه حال کمتر به توسعه مبانی نظری و راه کارهای عملی این حوزه پرداخته شده است. هدف این کتاب به طور مشخص، آشنایی ناشران و نویسندگان و کتاب فروشان و مروجان و سایر گروه های فعال در حوزه کتاب با تبلیغات، بازا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |