مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:402022-12-31اجتماعي

تداوم آلودگی هوای پایتخت تا دوشنبه


در پی آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده ها را علت این وضعیت ذکر کرد و از تداوم آلودگی تا دوشنبه (12 دی ماه) خبر داد.

- در پی آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده ها را علت این وضعیت ذکر کرد و از تداوم آلودگی تا دوشنبه (12 دی ماه) خبر داد.

محسن روشنی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت آلودگی هوای تهران اظهار کرد: در روز شنبه و یکشنبه هفته گذشته (3 و 4 دی ماه) به علت ناپایداری جوی و بارش های خوبی در استان تهران، شاهد کاهش شاخص کیفیت هوا بودیم ؛ به طوری که در روز شنبه با عدد 67 بهترین روز هفته بود و روز یکشنبه نیز با عدد 83 شاخص نسبتا قابل قبولی داشته ایم.

وی افزود: پس از آن به علت کاهش سرعت باد و پایداری جو چهار روز متوالی کیفیت هوای تهران شرایط نامطلوبی داشت؛ به طوری که از دوشنبه تا پنجشنبه (5 تا 8 دی ماه) شرایط ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کردیم.

روز جمعه (9 دی ماه) به علت کمتر بودن سرعت باد و انباشت بیشتر آلاینده ها شاخص با رسیدن به عدد 154 برای همه اقشار جامعه شرایط ناسالم شد و با توجه به استمرار پایداری جوی، امروز نیز دوباره کیفیت ناسالم برای تمام گروه ها ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آلودگی هوای پایتخت تا دوشنبه

تداوم آلودگی هوای پایتخت تا دوشنبه