مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:452022-12-31اقتصادي

پیگیری ایجاد شهر جدید پرنیان با اولویت ساخت مسکن ویلایی در قم


ایجاد شهر جدید پرنیان در قم مصوبه شورای عالی شهرسازی را دارد و پیگیری های لازم برای ایجاد این شهر با اولویت ساخت مسکن به صورت ویلایی باید صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم که در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت: مسکن یک نیاز ضروری برای جامعه و دارای اولویت است و دولت نیز در راستای تأمین مسکن برای آحاد جامعه تاکید دارد و این موضوع در قم نیز با جدیت دنبال می شود.

استاندار قم، بیان داشت: بر اساس رویکرد دولت، ساخت مسکن در هر استانی شرایط خودش را خواهد داشت و در استان قم نیز ساخت مسکن در طرح نهضت ملی به صورت ترکیبی آپارتمانی و ویلایی است.

شاهچراغی افزود: ضرورت دارد تا احداث مسکن در اراضی 560 هکتاری سرعت بیشتری بگیرد و اداره کل راه و شهرسازی قم نیز باید فضا را برای ورود تعاونی ها به این عرصه باز کند.

وی عنوان داشت: اداره کل راه و شهرسازی می بایست آن دسته از تعاونی هایی که دارای توانمندی و همچنین انگیزه برای احداث مسکن هستند را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دعوت کند.

استاندار قم، ادامه داد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم تأخیری به وجود آمد که این امر موجب شد تا ابعاد مختلف این طرح و بررسی های لازم در راستای چگونگی احداث مسکن صورت بگیرد و در نهایت جمع بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد شهر جدید پرنیان با اولویت ساخت مسکن ویلایی در قم

پیگیری ایجاد شهر جدید پرنیان با اولویت ساخت مسکن ویلایی در قم