مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 13:552022-12-31اقتصادي

کدام دستگاه بیشترین ثبت اشتغال در سامانه رصد را دارد؟


بر اساس گزارش سامانه ملی رصد اشتغال وزارت کار، دستگاه های اجرایی نسبت به انجام وظایف خود برای ایجاد اشتغال از زمان تعیین شده پیش رفته و ماموریت های اشتغال خود را عملی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه رصد ملی اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طراحی و راه اندازی شده است.

متقاضیان اشتغال و افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.

این سامانه هم اکنون روی سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و آمار و اطلاعات مربوط به اشتغال هر دستگاه و تعداد شاغلان در سطح استانی و شهرستانی در آن بارگذاری می شود.

فرصت های شغلی موجود به طور روزانه در سامانه رصد می شوند تا ضمن در دسترس بودن اطلاعات، بهره برداری مطلوب از نتایج آمارگیری در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها صورت گیرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اخیرا از پیشتاز بودن دستگاه های اجرایی در حوزه ماموریتهای ثبت اشتغال خود در این سامانه خبر داده و گفته است: طبق اعلام سامانه رصد اشتغال وزارت کار، دستگاه ها نسبت به ایفای نقش و اجرای وظایف خود برای ایجاد اشتغال از برنامه و زمان تعیین شده جلوتر هستند و ماموریت های خود را اجرایی کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام دستگاه بیشترین ثبت اشتغال در سامانه رصد را دارد؟

کدام دستگاه بیشترین ثبت اشتغال در سامانه رصد را دارد؟