مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:102022-12-31سياسي

اعزام کارون بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان به کرمان


کاروان 100 نفره بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان در ایام شهادت شهید سلیمانی از خوزستان به کرمان اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر اولین عهدواره دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان خوزستان با حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: کاروان 100 نفره بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان با شعار من یک معلمم و قاسم سلیمانی ها تربیت خواهم کرد در ایام شهادت شهید سلیمانی از خوزستان به کرمان اعزام می شوند.

میلاد آورند اضافه کرد: این کاروان با حضور در برنامه های متنوع راهیان نور، عهد و پیمانی دوباره در راستای تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی با این شهید بزرگوار و همه شهدای راه انقلاب اسلامی خواهند بست.

وی ادامه داد: این مراسم امسال برای اولین بار با حضور دانشجومعلمان برادر از پردیس ها و مراکز مختلف دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در کرمان برگزار خواهد شد تا زمینه آشنایی هرچه بیشتر آنان با سیره اخلاقی، تربیتی، سیاسی و … حاج قاسم سلیمانی را فراهم کند و از این طریق معلمان آینده کشور بتوانند دانش آموزانی را که هر کدام برای خود یک سلیمانی می شوند، تربیت کنند.

آورند گفت: حوزه بسیج دانشجویی شهید ملایی دانشگاه فرهنگیان خوزستان بنا دارد تا این عهدواره را همه ساله ویژه دانشجو معلمان خواهر و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کارون بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان به کرمان

اعزام کارون بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خوزستان به کرمان