مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:102022-12-31فرهنگي

پایان جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در کرمانشاه/ 4 گروه نمایشی برتر معرفی شدند


جشنواره منطقه ای تئاتر فجر به میزبانی کرمانشاه با معرفی چهار گروه نمایشی راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد.

  - ایسنا/کرمانشاه جشنواره منطقه ای تئاتر فجر به میزبانی کرمانشاه با معرفی چهار گروه نمایشی راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر به کار خود پایان داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر فجر منطقه یک به میزبانی کرمانشاه، چهار نمایش مانداک، لابی رنت، بیگانه در خانه و آخرین نامه به عنوان نمایش های راه یافته به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز(10 دی) در مراسم اختتامیه این جشنواره که در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر فجر، اظهار کرد: این جشنواره طی روزهای هفتم تا دهم دی، با حضور 250 هنرمند در قالب 17 گروه در کرمانشاه برگزار شد.

به گفته این مسئول این گروه ها از 10 استان کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام و کردستان در این جشنواره شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه امسال علاوه بر کرمانشاه در سه استان مازندران، بوشهر و فارس نیز به عنوان سه منطقه دیگر جشنواره های منطقه ای تئاتر فجر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در کرمانشاه/ 4 گروه نمایشی برتر معرفی شدند

پایان جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در کرمانشاه/ 4 گروه نمایشی برتر معرفی شدند