مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:252022-12-31اجتماعي

طرح «کانون مدرسه» در مازندران اجرایی می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از اجرا شدن طرح «کانون مدرسه» در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از اجرا شدن طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش مازندران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی یزدان شناس امروز در جلسه شورای فرهنگی این کانون اظهار کرد: طرح کانون مدرسه با هدف هم افزایی بیشتر میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و وزارت آموزش و پرورش انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه کانون مدرسه عنوان طرح مشارکتی است که ذیل تفاهم نامه ای وزارت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تدوین و در یک فرایند سه ساله اجرا خواهدشد، گفت: در گام نخست، این طرح با هدف آشنایی کودکان، نوجوانان، اولیای تربیتی و والدین با کانون، فعالیت ها و اهداف آن اجرا می شود و دانش آموزان در قالب یک بازدید یک روزه در مراکز کانون حضور یافته و با فعالیت های این مرکز آشنا می شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اعلام اینکه بهره گیری از امکانات و ظرفیت های آموزشی و فرهنگی برای توسعه فعالیت های تربیتی از عمده اهداف این طرح است، یادآور شد: پرورش خلاقیت و تجربه های جدید در یادگیری، فراهم آوردن زمینه های جذب اعضای جدید در مراکز کانون و ترغیب دانش آموزان به مطالع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «کانون مدرسه» در مازندران اجرایی می شود

طرح «کانون مدرسه» در مازندران اجرایی می شود