مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:302022-12-31بين الملل

همه راه ها به خرگوش دره می رسد


در شمال غرب دریاچه چیتگر وسط زمینی بایر در چند صد متری شهرک هایی با برج های سر به فلک کشیده، تالابی از فاضلاب تشکیل شده و نیزاری بزرگ به وجود آمده است که آب متعفنی در زیر آن جریان دارد و این اکوسیستم جدید توانسته است موش ها و کلاغ های زیادی را به خود جذب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: کارگران در موازات خیابان های اصلی محوطه اطراف دریاچه چیتگر مشغول کار هستند.

چاه ها کنده شده و مهندسان در رفت وآمد و سرکشی مداوم روی پروژه هایی هستند که قرار است به صورت موازی در چند خط مختلف فاضلاب منطقه 22 را به شبکه در حال احداث متصل کنند.

همین چند هفته پیش بود که گزارشی در رابطه با مشکلات شهروندان این منطقه نوشتم که در آن مردم از دردسرهای چاه های فاضلاب گفتند؛ از پرشدن مداوم چاه و دردسر تخلیه و ریزش و بالازدن چاه که بوی بد و مشکلات بهداشتی زیادی برای مردم به وجود آورده بود.

بعضی از گرانقیمت بودن قیمت تمام شده مراقبت و بهینه کردن چاه ها گفتند و بعضی از خطراتی که این چاه ها در نبود یک شبکه فاضلاب متصل به هم می تواند برای برج ها و ساکنان آنها به همراه داشته باشد.

بعد از انتشار گزارش چه کنیم با این همه چاه؟ در تاریخ 13 آذرماه شرکت فاضلاب تهران طی تماسی از نگارنده خواست برای بازدید از پروژه های این شرکت به منطقه 22 تهران بروم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه راه ها به خرگوش دره می رسد

همه راه ها به خرگوش دره می رسد