مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:312022-12-31سياسي

بساط سگ های خانگی در مازندران جمع می شود/ برخورد جدی با کشف حجاب علنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،  سید محمود حسینی پور ظهر امروز در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان با عنوان اینکه عفاف و حجاب یک پدیده ای است که در طول سال های سال بعد از انقلاب با توجه به رویکردهای اساسی انقلاب شکل گرفت  در دولت های مختلف فراز و فرودهایی داشت ، اظهار کرد:در برخی از دولت ها سهل انگاری و بی تفاوتی، بی عملی وجود داشت که باعث جسور شدن هنجارشکنان اجتماعی شد.

وی افزود: سیاست های قاطعی در رابطه با مسئله حجاب اتخاذ نشد و در تهاجم فرهنگی دشمن از این رسوخ استفاده کرده است و این موضوع را امروز تبدیل به یک موضوع امنیتی کرده در حالیکه در مقاطعی این یک موضوع اجتماعی بود  و ماهیت این موضوع از ابتدا یک ماهیت  فرهنگی بوده است.

استاندار مازندران تصریح کرد: دشمن در طول این سال ها برای این بخش از مسئله اجتماعی بودجه های زیادی گذاشت تا بتواند کشور ما را از حجاب و عفاف تهی کند که متاسفانه پیشروی جریاناتی که مخالف قوانین جمهوری اسلامی در موضوع حجاب بودند و تجلی افراد خاص در جامعه که در زمینه رعایت پوشش قانونی و شرعی تلاش کردند قبح عفاف و حجاب را در جامعه بشکنند.

حسینی پور با بیان اینکه یکی از مسائلی که در جنگ اخیر دشمن علیه نظام اسلامی اتفاق افتناد کشف حجاب رمز عملیات بوده است و در فتنه ای که در سال 88 دشمن علیه ما طراحی کرد رمز فت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط سگ های خانگی در مازندران جمع می شود/ برخورد جدی با کشف حجاب علنی

بساط سگ های خانگی در مازندران جمع می شود/ برخورد جدی با کشف حجاب علنی