مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 14:452022-12-31اجتماعي

کسی از مجازات تقلب در امتحانات نهایی نمی ترسد


هفته گذشته کانال های تلگرامی که کلید سوالات چند درس امتحانات نهایی دی را منتشر کردند، حالا از انتشار رایگان پاسخ سوالات زیست، حسابان و فنون خبر می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: انتشار سؤالات آزمون های مهم از جمله کنکور و امتحانات نهایی، چالش جدی سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش طی سال های اخیر بوده است.

امسال هم که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمرات امتحانات نهایی در کنکور 1402 تأثیر مستقیم دارد، باز هم داستان لورفتن سؤالات و دسترسی برخی دانش آموزان به سؤال و جواب ها در زمان برگزاری آزمون تکرار شد.

امتحاناتی که از سوم دی ماه آغاز شده و بسیاری از داوطلبان کنکور که سابقه تحصیلی نداشته یا به دنبال ترمیم نمرات خود هستند، در این امتحانات شرکت کردند.

دقیقاً یک ربع بعد از شروع نخستین روز امتحانات هم سؤالات درس ریاضی در فضای مجازی پخش شد و چند دقیقه بعد هم پاسخ سؤالات! دانش آموزانی هم که مجهز به ابزارهای جاسوسی بودند، به راحتی به این پاسخ ها دسترسی پیدا کردند.

حالا بررسی های همشهری از کانال های مجازی منتشرکننده سؤال و جواب های امتحانات نهایی نشان می دهد که آنها بعد از انتشار کلید دروس ریاضی 3، گسسته، عربی و دینی در هفته گذشته از انتشار رایگان کلید سوالات زیست، حسابان و فنون در آزمون های این هفته خبر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی از مجازات تقلب در امتحانات نهایی نمی ترسد

کسی از مجازات تقلب در امتحانات نهایی نمی ترسد