مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:102022-12-31اقتصادي

جابه جایی 7.4 میلیون تن کالا از سمنان


رییس اداره حمل ونقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از جابه جایی نزدیک به هفت میلیون و 400 هزار تن کالا توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید عرفانی تبار، رییس اداره حمل ونقل کالا و مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری، بیش از 460 هزار بارنامه صادر و نزدیک به هفت میلیون و 400 هزار تن کالا از مبادی استان سمنان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده است.

عرفانی تبار از گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک و سویا بوده به عنوان بیشترین کالاهای حمل شده در استان یادکرد و افزود: در حمل مصالح ساختمانی تهران و اصفهان، در حمل کلینگر پایانه شلمچه و در جابه جایی سویا تهران و بندر امیرآباد از عمده مقاصد بارهای حمل شده بوده اند.

وی صدور بارنامه الکترونیکی را تحولی در حوزه حمل ونقل جاده ای خواند و گفت: ایجاد امنیت بیشتر در جابجایی حمل ونقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی، کاهش تلفات جاده ای و برقراری عدالت توزیع بار از مهم ترین مزایایی است که با ایجاد این تحول بزرگ در سال جاری به سرانجام رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی 7.4 میلیون تن کالا از سمنان

جابه جایی 7.4 میلیون تن کالا از سمنان