مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:252022-12-31بين الملل

افزایش محبوبیت چین نزد سعودی ها و نارضایتی از بازگشت نتانیاهو به قدرت


در یک نظرسنجی انجام شده در عربستان مشخص شد که مردم این کشور دیگر اطمینان چندانی به آمریکا ندارند و به کشورهای دیگر همچون چین و روسیه به عنوان شریک نگاه می کنند.

- در یک نظرسنجی انجام شده در عربستان مشخص شد که مردم این کشور دیگر اطمینان چندانی به آمریکا ندارند و به کشورهای دیگر همچون چین و روسیه به عنوان شریک نگاه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری عربی 21، مرکز مطالعات واشنگتن یک نظرسنجی را که یک شرکت منطقه ای به روش مصاحبه از 1000 شهروند سعودی انجام داده، منتشر کرد.

این مرکز بدون اینکه نام این شرکت را ذکر کند آن را نهادی مستقل و باتجربه توصیف کرد.

بر اساس این نظرسنجی، اکثریت قریب به اتفاق سعودی ها به توافقات عادی سازی ابراهیم که نزدیک به دو سال پیش بین رژیم اشغالگر و امارات، بحرین و مراکش صورت گرفت، بدبینانه نگاه می کنند.

اگرچه این نظرسنجی نشان می دهد که تعداد کمی از سعودی ها به برقراری روابط با رژیم صهیونیستی نگاه مثبتی دارند اما اکثریت قریب به اتفاق بازگشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به قدرت را امری منفی می دانند.

در مورد روابط خارجی عربستان نیز در این نظرسنجی محبوبیت فزاینده چین در میان سعودی ها و برتری آن بر ایالات متحده آمریکا روشن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محبوبیت چین نزد سعودی ها و نارضایتی از بازگشت نتانیاهو به قدرت

افزایش محبوبیت چین نزد سعودی ها و نارضایتی از بازگشت نتانیاهو به قدرت