مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:452022-12-31اقتصادي

ورود دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: دادستان زنجان نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی، خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد.

- سعید شاهین فر در گفت گو با خبرنگار مهر گفت: دادستان عمومی زنجان با ارسال نامه ای به اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی، خواستار توجه بیشتر به این موضوع شد.

وی ابراز داشت: در نامه دادستان عنوان شده است که متاسفانه برخی از مشاوران املاک در سطح شهر اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حتی در مواردی نیز واگذاری این امتیاز همزمان به اشخاص متعدد و با دریافت مبالغی از چندین فرد انجام شده که باعث از دست رفتن سرمایه افراد فریب خورده و افزایش مراجعان به مراجع قضایی شده است.

شاهین فر تاکید کرد: براساس اعلام دادستان زنجان از آنجایی که این امتیاز در این مرحله قائم به شخص محسوب می شود و از طرفی واگذاری آن با اهداف طرح منافات دارد و مشخص نبودن اوصاف مورد قرارداد زمینه بروز اختلافات آتی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مقتضی است در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و تشکیل پرونده های قضایی، همه مشاوران املاک باید توجه به این نکات داشته و از عقد قرارداد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی

ورود دادستان زنجان به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی