مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:502022-12-31سياسي

دشمن با فتنه گری در پی تخریب درونی جامعه است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن با فتنه گری و فتنه انداختن در جامعه به دنبال خراب کردن خانه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، امروز در جمع کارکنان تیپ 130 احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان ارتش در بجنورد، با اشاره به اینکه گاهی موریانه شروع به خوردن چوب ها از درون می کند که قابل رؤیت نیست و کاری که فتنه می کند تخریب از این نوع است، اظهار کرد: دشمن با فتنه گری و فتنه انداختن در بین مردم می خواهد خانه آن ها را خراب کند.

امام جمعه بجنورد گفت: فتنه از قتل بدتر است؛ زیرا فتنه ذهن را درگیر می کند و در سطح کلان یعنی با دست خود یک نظام را از بین بردن.

وی گفت: در انتخابات سال 88 میزان مشارکت مردم در انتخابات 86 درصد بود که این یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران است؛ اما در آن سال درحالی که نفر اول با نفر دوم اختلاف زیادی در آرا داشت نفر دوم به غلط ادعای تقلب کرد و فتنه ایجاد شد؛ اما مردم با بصیرت و موقعیت شناسی به خیابان ها آمده و باعث از بین رفتن فتنه شدند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری همچنین با اشاره به سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی گفت: 40 سال مبارزه و جهاد در راه خدا و خدمت به مردم این شهید خالصانه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با فتنه گری در پی تخریب درونی جامعه است

دشمن با فتنه گری در پی تخریب درونی جامعه است