مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 15:552022-12-31اقتصادي

زمینه همکاری بلندمدت ایران و فنلاند در صنعت آب فراهم است


سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فراهم بودن زمینه های همکاری ایران و فنلاند در زمینه آب و دانش مرتبط با آن در بلندمدت، گفت: می توان امیدوار بود شرکت های فنلاندی در یک افق بلندمدت به لحاظ ارائه دانش و فروش محصولات در زمینه آب و انرژی بازار خوبی در ایران داشته باشند.

- سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فراهم بودن زمینه های همکاری ایران و فنلاند در زمینه آب و دانش مرتبط با آن در بلندمدت، گفت: می توان امیدوار بود شرکت های فنلاندی در یک افق بلندمدت به لحاظ ارائه دانش و فروش محصولات در زمینه آب و انرژی بازار خوبی در ایران داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاری کاهیلوتو در جریان حضور و بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، با اشاره به اینکه فنلاند در زمینه دانش مرتبط با آب در شرایط مطلوبی قرار دارد، گفت: چنانچه محل بحث درباره برقراری تعامل و همکاری بین دو کشور ایران و فنلاند در زمینه انرژی و آب باشد می توانم بگویم که زمینه های همکاری در این باره در بلندمدت فراهم است.

سفیر فنلاند در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تاثیر تحریم ها بر روند همکاری های دو کشور، افزود: در چنین شرایطی می توان امیدوار بود شرکت های فنلاندی در یک افق بلندمدت به لحاظ ارائه دانش و فروش محصولات در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه همکاری بلندمدت ایران و فنلاند در صنعت آب فراهم است

زمینه همکاری بلندمدت ایران و فنلاند در صنعت آب فراهم است