مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:102022-12-31اقتصادي

استفاده از فناوری های نوین در ارتقای کمی و کیفی تولید آبزیان


یکی از محوری ترین رویکردهای اداره کل شیلات استان اردبیل ترویج و استفاده از فناوری های نوین علمی به منظور ارتقای کمی و کیفی تولید آبزیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله بخش بعدازظهر شنبه در دومین مرحله از طرح توزیع رایگان دستگاه هواده در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: توزیع 65 دستگاه هواده اسپلش به صورت رایگان در مشگین شهر انجام شده از اقدامات فاخر حمایتی در حوزه تولید آبزیان در دولت سیزدهم محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید و افزایش بهره وری همزمان با هفته بصیرت و دهه مقاومت این هواده ها به صورت رایگان توزیع شده و در اختیار مزارع و استخرهای پرورش ماهی قرار می گیرد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: مجهز کردن استخرهای پرورش ماهی به دستگاه های هواده از جمله اهداف و رویکردهای جدید اداره کل شیلات استان اردبیل مبنی بر اقتصادی کردن فعالیت های شیلاتی، مکانیزه کردن استخرهای پرورش ماهی و استفاده از فناوری های جدید است.

اله بخش با اشاره به مزیت دستگاه های هواده تصریح کرد: در استخرهای پرورش ماهی با تراکم بالا، میزان اکسیژن کاهش می یابد به همین سبب و برای ایجاد حرکت دورانی داخل استخر و تولید اکسیژن این دستگاه ها نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین در ارتقای کمی و کیفی تولید آبزیان

استفاده از فناوری های نوین در ارتقای کمی و کیفی تولید آبزیان