مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:102022-12-31حوادث

فوت پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی در اصفهان


در این حادثه یک پدر 55 ساله و پسر 27 ساله اش بر اثر استنشاق این گاز ناشی از استفاده از زُغال در فضای بسته کانکس، جانشان را از دست داده بودند.

- رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: استفاده از زُغال برای ایجاد گرما در فضای بسته، جانِ پدر و پسر اصفهانی را گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، فرهاد حیدری، روز شنبه با اشاره به افزایش ابتلا به مسمومیت با مُنواُکسید کربن بر اثر استفاده از زُغال گفت: ساعت 11 و 30 دقیقه امروز یک مورد ماموریت مسمومیت با مُنواکسید کربن در شهرک شهید کشوری اصفهان به اتاق فرمان 115 گزارش که بلافاصله یک واحد امدادی فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه یک پدر 55 ساله و پسر 27 ساله اش بر اثر استنشاق این گاز ناشی از استفاده از زُغال در فضای بسته کانکس، جانشان را از دست داده بودند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان تصریح کرد: در زمان رسیدن نیروهای امدادی، هر دو نفر فاقد علایم حیاتی بوده و مدت طولانی از فوت آنها گذشته بود.

حیدری با بیان اینکه کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان در 9 ماه امسال به252 ماموریت ناشی از مسمومیت با گاز co اعزام شده اند، افزود: در این مدت نیروهای امدادی اورژانس استان 239 بیمار مسموم با منواُکسید کربن را به مراکز درمانی منتقل کرده یا به آنها در محل حادثه، خدمات سرپایی ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی در اصفهان

فوت پدر و پسر بر اثر گازگرفتگی در اصفهان