مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:152022-12-31بين الملل

انفجارهای بی سابقه در کی یف/ پوتین: غرب به جهان دروغ گفت


درحالی که کی یف امروز (شنبه) شاهد انفجارهای بی سابقه ای بوده است، رییس جمهوری روسیه در سخنانی به مناسبت سال جدید میلادی گفت که غرب به دنیا دروغ گفت و از اوکراین برای تجزیه و تضعیف روسیه استفاده کرد.

- درحالی که کی یف امروز (شنبه) شاهد انفجارهای بی سابقه ای بوده است، رییس جمهوری روسیه در سخنانی به مناسبت سال جدید میلادی گفت که غرب به دنیا دروغ گفت و از اوکراین برای تجزیه و تضعیف روسیه استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه اظهار کرد: نخبگان غربی چندین سال به دروغ به ما درباره اهداف صلح آمیز خود از جمله حل و فصل درگیری در دونباس اطمینان دادند، اما در واقع نئونازی ها را تشویق کردند تا اقدامات تروریستی نظامی و آشکار علیه غیرنظامیان در جمهوری های خلق دونباس انجام دهند.

پوتین افزود: غرب درباره صلح دروغ گفت و برای تجاوز آماده می شد.

نخبگان غربی از اوکراین و مردم آن برای تضعیف و تجزیه روسیه استفاده می کنند، اما ما به کسی اجازه انجام این کار را نداده ایم و نخواهیم داد.

وی همچنین گفت: روس ها شجاعت و عزت خود را نشان دادند و از نیروهای روسی شرکت کننده در عملیات نظامی در اوکراین حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجارهای بی سابقه در کی یف/ پوتین: غرب به جهان دروغ گفت

انفجارهای بی سابقه در کی یف/ پوتین: غرب به جهان دروغ گفت