مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:202022-12-31سياسي

سفارت ایران در بروکسل: سردار سلیمانی شمشیر نور را به دوش گرفت


سفارت ایران در بروکسل در توییتی نوشت: سردار شهید سلیمانی به دفاع از اقلیت های مذهبی و قومی مانند مسیحیان و ایزدی ها شتافت که در تیررس یک نسل کشی بالقوه گرفتار شده بودند.

- سفارت ایران در بروکسل در توییتی نوشت: سردار شهید سلیمانی به دفاع از اقلیت های مذهبی و قومی مانند مسیحیان و ایزدی ها شتافت که در تیررس یک نسل کشی بالقوه گرفتار شده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایران در بلژیک نوشت: در حالی که داعش بال های تاریک خود را در منطقه گسترش می دهد و وحشت، مرگ و ویرانی را به راه می اندازد، سردار سلیمانی شمشیر نور را به دوش گرفت و به دفاع از اقلیت های مذهبی و قومی مانند مسیحیان و ایزدی ها شتافت که در تیررس یک نسل کشی بالقوه گرفتار شده بودند.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی در 13 دی 1398، هنگام خروج از فرودگاه بین المللی بغداد در عملیاتی تحت عنوان آذرخش کبود به دستور دونالد ترامپ، رییس جمهور وقت آمریکا، مورد حملهٔ موشک پهپاد نظامی ارتش این کشور قرار گرفت و ترور شد.

ایران در واکنش به ترور یک مقام ارشد نظامی خود از سوی دولت آمریکا به پایگاه هوایی عین الاسد آمریکا در عراق تحت عملیاتی با عنوان انتقام سخت حمله کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در بروکسل: سردار سلیمانی شمشیر نور را به دوش گرفت

سفارت ایران در بروکسل: سردار سلیمانی شمشیر نور را به دوش گرفت