مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:212022-12-31حوادث

انهدام 7 باند و کشف 160 فقره سرقت در استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد اماکن خصوصی، سرقت خودرو و درون خودرو، سرقت به عنف، منزل، قاپ زنی و سرقت مسلحانه مغازه طلافروشی در سطح شهر شیراز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس طی یک هفته اخیر موفق به شناسایی 7 باند از سارقان و دستگیری 23 نفر از اعضای این باندها شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان در بازجویی های پلیسی به 160 فقره انواع سرقت از جمله 20 فقره سرقت به عنف ، 42 فقره سرقت اماکن خصوصی، 40 فقره سرقت منزل، 7 فقره سرقت خودرو و درون خودرو، 50 فقره قاپ زنی و یک فقره سرقت مسلحانه مغازه طلافروشی و سرقت یک کیلو و 100 گرم طلا به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه سارقان همگی دارای سوابق کیفری متعدد هستند و در سطح شهر شیراز اقدام به سرقت می کرده اند، افزود: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این سارقان بالغ بر 150 میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف 35 تن انواع مواد مخدر در فارس فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی 9 ماهه سال جاری، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس 65 باند قاچاقچیان مواد مخدر را منهدم و بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 7 باند و کشف 160 فقره سرقت در استان فارس

انهدام 7 باند و کشف 160 فقره سرقت در استان فارس