مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 16:252022-12-31سياسي

اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان به طرح های فرهنگی موسسات قرآنی اردبیل


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردیبل از اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان به طرح های فرهنگی موسسات قرآنی اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام صابر طهماسبی بعدازظهر امروز در جلسه هم اندیشی و هم افزایی مدیران موسسات و خانه های قرآنی اردبیل اظهار کرد: با هدف اجرای طرح های فرهنگی، بیش از 2 میلیارد تومان به موسسات و خانه های قرآنی استان اردیبل اختصاص می یابد.

وی افزود: موسسات و خانه های قرآن و عترت باید علاوه بر آموزش مباحث قرآنی، به تبیین فرهنگ دینی در جامعه بپردازند.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردیبل به طرح های مورد نظر برای اجرا در موسسات قرآنی اشاره کرد و بیان : طرح های فرهنگی باید در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، عفاف و حجاب، مهدویت و جهاد تبیین و نیز تولید محتوا از قبیل سخنرانی، کلیپ و فیلم های کوتاه با موضوعات مورد نظر تدورین و اجرا شود.

وی از اختصاص 2 میلیارد و 200 میلیون تومان به موسسات قرآنی استان اردیبل خبر داد و تصریح کرد: طرح های فرهنگی ارائه شده باید با همکاری موسسات و خانه های قرآنی در مناطق مختلف استان اردیبل اجرا شود.

طهماسبی به اعتبار اختصاص یافته به تفکیک موسسات استانی و شهرستانی اشاره کرد و تاکید کرد: مبلغ اختصاص یافته برای طرح های استانی 500 میلیون تومان و طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان به طرح های فرهنگی موسسات قرآنی اردبیل

اختصاص بیش از 2 میلیارد تومان به طرح های فرهنگی موسسات قرآنی اردبیل