مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:152022-12-31سياسي

ضرورت همکاری تشکل های گردشگری اردبیل برای رفع مشکلات


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: همکاری و هماهنگی تشکل های بخش گردشگری اردبیل برای احصا و رفع مشکلات بسیار لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن محمدی ادیب بعدازظهر شنبه در نشست با تشکل های صنفی و گردشگری اردبیل اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات بسیاری در حوزه گردشگری اردبیل همکاری و هماهنگی تشکل های بخش گردشگری برای احصا و رفع مشکلات بسیار لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه بحث آموزش در حوزه گردشگری بسیار جدی است، افزود: حوزه گردشگری یکی از حوزه های مهم اثرگذار در توسعه پایدار استان است که باید در این راستا به صورت تمام وقت تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به وجود دو رویداد مهم اردبیل 2023 و نمایشگاه گردشگری تهران در پیش رو اشاره کرد و گفت: رویداد 2023 به عنوان یک رویداد بزرگ برای اردبیل در میزبانی از کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری است در تلاش هستیم زیرساخت ها در این حوزه فراهم آید تا ما بهترین میزبانی را در حوزه گردشگری از کشورهای عضو اکو داشته باشیم.

محمدی ادیب برای همکاری همه جانبه با تشکل های صنفی اعلام آمادگی کرد و ادامه داد: تشکل های صنفی به عنوان قلب تپنده اداره کل یکی از مهم ترین امتیازات اداره کل هستند و در مسیر رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری تشکل های گردشگری اردبیل برای رفع مشکلات

ضرورت همکاری تشکل های گردشگری اردبیل برای رفع مشکلات