مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:202022-12-31اقتصادي

اهتمام دستگاه های اجرایی برای رفع بیکاری در اردبیل


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی برای رفع بیکاری در استان اردبیل اهتمام ویژه داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود شایقی عصر شنبه در بازدید از طرح های اشتغال زای استان اردبیل از اهتمام دستگاه های اجرایی برای رفع بیکاری در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده در قالب سند تحول استان در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری به راحتی می توان برای پنج هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرد.

وی به احداث 105 هکتار گلخانه مدرن و پیشرفته در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در حوزه باغداری اقدامات خوبی برای راه اندازی باغات مدرن آغاز شده و انتظار می رود علاوه بر افزایش تولید محصولات باغی، شاهد افزایش اشتغال در این بخش هم باشیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل به تداوم تکمیل طرح ها اشاره کرد و افزود: اولویت اقدامات امسال استان تکمیل طرح های مربوط به زیرساخت های حمل و نقل و پایاب سدها است.

شایقی با بیان اینکه امسال سه هزار و 770 میلیارد ریال اعتبار برای حل مشکلات حوزه آب و راه استان اردبیل اختصاص یافته است، ادامه داد: با بهره برداری از پایاب سد گیوی، سه هزار هکتار از اراضی گیوی از آبیاری مدرن برخوردار خواهند شد و این امر به افزایش سرانه و درآمد مردم کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دستگاه های اجرایی برای رفع بیکاری در اردبیل

اهتمام دستگاه های اجرایی برای رفع بیکاری در اردبیل