مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:252022-12-31ورزشي

بجنورد میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیای مرکزی خواهد بود


دبیر انجمن کوراش کشور از تغییرات کادر فنی تیم های ملی کوراش خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی به منظور آمادگی برای بازی های آسیایی هانژو چین در بجنورد برگزار خواهد شد.

- کوروش خسرویار در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هفته قبل طی یک جلسه تخصصی رزومه ی 3 گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی بزرگسالان بررسی و تصمیم نهایی گرفته شد که نتیجه پس از تأیید و انشای حکم توسط رییس انجمن کوراش اعلام خواهد شد.

دبیر انجمن کوراش کشور با اشاره به تأکیدات فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بر سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان بانوان و مجوزهای اخذشده در این زمینه، گفت: یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بانوان در نظر گرفته شده که یک مربی داخلی نیز به عنوان مربی ارشد و مربی بدنساز همراه ایشان خواهند بود.

وی افزود: مسابقات تست ایونت یا آزمایش مسابقات بازی های آسیایی، در قالب مسابقات قهرمانی آسیا در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

خسرویار با اشاره به مسابقات پیش رو همچون مسابقات قهرمانی جهان، بازی های آسیایی و مسابقات داخل سالن آسیا و مسابقات قهرمانی جوانان جهان و آسیا گفت: یک رویداد داخلی به عنوان مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی نیز با حضور تیم های ایران افغانستان قرقیزستان تاجیکستان ازبکستان قزاقستان ترکمنستان از یکم تا پنجم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیای مرکزی خواهد بود

بجنورد میزبان مسابقات کوراش قهرمانی آسیای مرکزی خواهد بود