مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 17:552022-12-31حوادث

هلال احمر دنا بدون انبار و محل اسکان اضطراری/ بلاخیزترین شهرستان با امکانات اندک


نشست هم اندیشی رییس جمعیت هلال احمر دنا با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نشست هم اندیشی جمعیت هلال احمر دنا با اصحاب رسانه در شهرستان دنا برگزار شد.

داریوش محسنی رییس هلال احمر دنا با بیان اینکه شهرستان دنا حادثه خیزترین شهرستان در زمینه بلایای طبیعی در استان است گفت: در شهرستان دنا هیچ روزی نیست که ما حادثه نداشته باشیم و به همین خاطر جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در آماده باش کامل برای انجام هرگونه عملیاتی برای حوادث مختلف است.

محسنی اظهار داشت: در شهرستان دنا دو پایگاه داریم یکی پایگاه  جاده ای در سرتنگ توتنده و یک پایگاه امداد و نجات  کوهستان که شبانه روز 5 نفر در پایگاه جاده ای سرتنگ توت نده و 6 نفر در پایگاه امداد و نجات کوهستان  در حالت آماده باش کامل برای انجام هر گونه خدمات رسانی و عملیات هستند.

وی گفت: بهترین شناگر دریای خزر در تلگاه شهرستان دنا در رودخانه غرق شد، هواپیما از تهران بلند شد و در کوههای شهرستان دنا سقوط کرد، زلزله های متعدد با خسارات فراوان، سیل و دیگر حادثه ها در چندین سال اخیر در شهرستان دنا نشان از حادثه خیز بودن این شهرستان دارد که با وجود این همه بلایا و حوادث اما متاسفانه جمعیت هلال احمر شهرستان دنا فاقد انبار جهت تجهیزات، چادر و مواد غذایی برای مـواقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر دنا بدون انبار و محل اسکان اضطراری/ بلاخیزترین شهرستان با امکانات اندک

هلال احمر دنا بدون انبار و محل اسکان اضطراری/ بلاخیزترین شهرستان با امکانات اندک