مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:152022-12-31سياسي

فارس در جاذبه های گردشگری نیازمند فضاسازی های جدید است


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه امروز این استان در حوزه جاذبه های گردشگری نیازمند فضاسازی های جدید است، گفت: - آنهایی که چند دهه سیطره بر پیکره این شهر دارند بگویند چه کاری در این بخش انجام داده اند که انتظار دارند همه مرتب بیایند و بروند.

محمد فرخ زاده بعدازظهر شنبه 10 دی در یک کنفرانس خبری، پیرامون نمایشگاه گردشگری پارس و تاخیر در برگزاری این رویداد، گفت: به دلیل نبود شرایط مطلوب و لجام گسیختگی بین بخش های خصوصی و حاکمیتی در این حوزه، برآورد ذهنی بنده این بود که این نمایشگاه برگزار نمی شود.

وی با بیان اینکه نبود اتفاق نظر بین مجری نمایشگاه و بخش های خصوصی و دولتی مرتبط با گردشگری، اتفاق نظری وجود نداشت و برآورد ذهنی ام در مورد احتمال برگزار نشدن نمایشگاه پارس در زمان اعلامی درست از آب درآمد، گفت: هفته گذشته مکاتباتی در این زمینه انجام شده و البته زمان برگزاری شورای سیاست گذاری نمایشگاه بعدا مشخص خواهد شد.

فرخ زاده در رابطه با نزدیکی این نمایشگاه با نمایشگاه گردشگری تهران هم گفت: رایزنی هایی شده تا مشکلاتی پیش نیاید اما به هر حال نزدیکی زمانی این دو نمایشگاه تاثیرگذاری هایی چه مثبت و چه منفی برای یکدیگر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در جاذبه های گردشگری نیازمند فضاسازی های جدید است

فارس در جاذبه های گردشگری نیازمند فضاسازی های جدید است