مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 18:252022-12-31سياسي

حاج قاسم مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد شجاعانه می پذیرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار محمد مارانی عصر شنبه در نشست فاطمی یاران حاج قاسم گفت: در طول 40 سال انقلاب اسلامی سه پیروزی راهبردی داشتیم که در مقیاس جهانی بی سابقه و منحصر به فرد است؛ - فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه گفت: شهید سلیمانی در دفاع مقدس سخت ترین و مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد با شجاعت کامل می پذیرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سردار محمد مارانی عصر شنبه در نشست فاطمی یاران حاج قاسم گفت: در طول 40 سال انقلاب اسلامی سه پیروزی راهبردی داشتیم که در مقیاس جهانی بی سابقه و منحصر به فرد است؛ پیروزی در دفاع مقدس و قبل از آن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیروزی دیگر در محور مقاومت بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن داعش را تشکیل داد و قصد ضربه به اسلام را داشت گفت: دشمنان خواستند پله پله جلو بیایند و حتی به 50 کیلومتری مرز ها رسیدند، اما به لطف خدا به هدف خود نرسیدند و ما پیروز شدیم.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی در دو پیروزی ما نقش کلیدی داشت یکی در دفاع مقدس و دیگری در جبهه مقاومت در دفاع مقدس سخت ترین و مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد حاج قاسم سلیمانی با شجاعت کامل می پذیرفت و با توکل به خدا و ائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد شجاعانه می پذیرفت

حاج قاسم مشکل ترین عملیات ها را که هیچ فرماندهی آن را قبول نمی کرد شجاعانه می پذیرفت