مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:002022-12-31اقتصادي

رییس جمهور 7 صفحه از برنامه انتخاباتی خود را رو کند


نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بودجه را آورده است مجلس از این جهت اعلام وصول نمی کند که قانوناً باید برنامه توسعه هفتم را می آورد زیرا جهت گیری های بودجه بر مبنای برنامه 5 ساله است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، معین الدین سعیدی در گفت وگو با ایلنا، درباره افزایش نرخ ارز که منجر به تغییر رییس بانک مرکزی شد، این که آیا این تغییر منجر به بهبود شرایط خواهد شد یا این که دولت باید به تغییرات عمیق تری دست بزند تا بتواند شرایط به وجود آمده را تغییر و بهبود بخشد، گفت: تا هنگامی که جهت گیری ها و رویکردهای اصلی اقتصادی دولت اصلاح نشود، صرف جابجا کردن رییس کل بانک مرکزی مطلقاً نمی تواند مشکلی را حل کرد.

نماینده مردم چابهار با اشاره به این که شاید آقای فرزین (رییس جدید بانک مرکزی) یک مقدار شناخت شان به حوزه های مربوط به بانک مرکزی بیشتر باشد، عنوان کرد: موضعی که ایشان گرفتند مبنی بر این که کالاهای اساسی را با دلار نیمایی 28 هزار تومان تامین می کنیم، از نظر من بازگشت به عقب دولت از مواضع قبلی اش نسبت به تک نرخی کردن ارز است.

وی یادآور شد: دولت بسیار بسیار روی جراحی اقتصادی که حذف ارز ترجیحی را در پی داشت تاکید می کرد و آن را یکی از دستاوردهای خودش می دانست اما از آنجا که برای معیشت دهک های کم درآمد تدبیر نکرد، عملاً شاهدیم بسیاری از مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور 7 صفحه از برنامه انتخاباتی خود را رو کند

رییس جمهور 7 صفحه از برنامه انتخاباتی خود را رو کند