مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:002022-12-31سياسي

اظهارات نیکزاد؛ از پرونده های نمایندگان تا قانون حجاب


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید اعتراضات از کانال قانون دنبال شود، گفت: اگر اعتراضی به حجاب قانونی و نه حجاب اجباری وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان همچنین از ارجاع 288 پرونده به این هیات خبر داد و گفت که از 288 پرونده ارجاعی، 19 پرونده با گذشت سه سال از عمر مجلس یازدهم مفتوح است؛ به طور کل هیات نظارت در دو مورد رای به تذکر شفاهی، در یک مورد رای به تذکر کتبی و درج در پرونده و یک مورد رای به اخذ تعهد کتبی داده است.

الباقی پرونده های نمایندگان نیز مختومه و رای بر برائت صادر شده است.

علی نیکزاد، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده اردبیل در مجلس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران به سوالات خبرنگار ایسنا پاسخ داد که مشروح آن را در زیر می خوانید.

مجلس چه اقدام نظارتی برای اجرا و حل مشکل مسکن انجام داده است؟ ابتدا لازم است از مجاهدت های مرحوم مهندس رستم قاسمی در عرصه های نظامی، اقتصادی، خنثی سازی تحریم ها و سازندگی یادی کنیم اما درباره سوال شما باید گفت، مسکن به مثابه لوکوموتیوی در بخش اقتصاد قلمداد می شود، این مقوله هم در حوزه اشتغال اثرگذار است و هم به تحکیم بنیان خانواده یاری می رساند و هم با رونق و توسعه آن، 136 رشته مرتبط با مسکن فعال شده و رونق می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات نیکزاد؛ از پرونده های نمایندگان تا قانون حجاب

اظهارات نیکزاد؛ از پرونده های نمایندگان تا قانون حجاب