مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:202022-12-31ورزشي

ماجرای دروغی عجیب از ضد انقلاب/ دشمنان به داستان های بالیوودی روی آوردند+عکس


جالب است که بر اساس این داستان، با دو نفر از افراد داخل گونی صحبت شده و به طور کاملا اتفاقی آنها اهل تسنن معرفی شده اند اما گویا این داستان بالیوودی فراموش کرده است که حداقل عکسی ساختگی را در کنار این خبر جعلی بیرون دهد.

- خبرگزاری فارس بوشهر، فاطمه مظفری پور: دروغ پراکنی! این اصلی ترین محور رسانه های معاندی است که با خرید صفحات میلیونی برخی کاربران، سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن را اجرا می کنند.

اکنون، صفحات معاندان دست بر روی گزینه مشترک با روایتی ساختگی زده اند و آن را با عنوان روایت تکان دهنده ماهیگیران منتشر کرده اند.

علی کریمی بازیکن سابق فوتبال که همچنان تلاش می کند خود را در رأس جریان اغتشاشات به عنوان هدایت کننده نشان دهد نیز یکی از سرشبکه های انتشار این خبر است! در این روایت عنوان شده که تعدادی از اغتشاشگران توسط حکومت با هلیکوپتر به خلیج فارس انتقال داده شده و سپس از بالای دریا این اغتشاشگران با گونی به دریا انداخته شده اند!     رسانه های معاند، روایتگری این داستان را به گردن ماهی گیران جزیره شیف در خلیج فارس انداخته اند، حال آنکه ماهی گیران این جزیره، پس از شنیدن این داستان از خبرنگار ما، آن را طنزی مضحک عنوان کردند و به قول خودشان روزشان با این داستان طنز ساخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دروغی عجیب از ضد انقلاب/ دشمنان به داستان های بالیوودی روی آوردند+عکس

ماجرای دروغی عجیب از ضد انقلاب/ دشمنان به داستان های بالیوودی روی آوردند+عکس