مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 دی 1401 ساعت 20:352022-12-31اقتصادي

صادرات زعفران خراسان شمالی 35 درصد افزایش یافت/ مشکلات حوزه اسب پیگیری می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی گفت: صد و هفتاد و یک میلیون دلار صادرات استان در سال جاری بوده است و این عدد نسبت به سال قبل 35 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخر موحدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی ظهر امروز در نهمین جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان اظهار کرد: برگزاری کارگروه اسب از ابتکارات استاندار خراسان شمالی بود و مشکلات حوزه اسب به عنوان یک کالای ارزشمند مورد پیگیری قرار می گیرد.

وی گفت: اقدامات خوبی همچون برنامه ریزی، پیگیری و ایجاد ساختار های جدید برای حوزه اسب اصیل ترکمن در حال انجام است ضمن آنکه در حوزه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی هم کمک خواهیم کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی افزود: با بیان اینکه از 13 تا 24 اسفند ماه نمایشگاه فروش بهاره دایر می شود، افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه ها این است که کالاها ارزان تر و با قیمت مناسب به مردم عرضه و در فضایی ایجاد شود که هزینه ها هم برای غرفه داران و هم مردم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه درصدد این هستیم که صادرات زعفران به صورت مستقل از استان انجام شود، گفت : متاسفانه صادرکنندگان زعفران تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات زعفران خراسان شمالی 35 درصد افزایش یافت/ مشکلات حوزه اسب پیگیری می شود

صادرات زعفران خراسان شمالی 35 درصد افزایش یافت/ مشکلات حوزه اسب پیگیری می شود