مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:052023-01-01سياسي

حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی در جامعه بود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی بود، گفت: خدمت صادقانه به مردم و تکریم خانواده شهدا مد نظر سردار سلیمانی قرار داشت.

- سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی بود که به حق سه رابطه را به درستی درک و عملیاتی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: نخستین رابطه، ارتباط بین وی و خدای خود بود که تلاش می کرد این رابطه را روز به روز نزدیکتر کند.

وی ادامه داد: مرحله بعدی ارتباط خود با ولی جامعه، رهبر معظم انقلاب بود که به درستی این ارتباط را دید و همواره از ایشان تبعیت می کرد و بهترین شکل اطاعت پذیری را به منصه ظهور گذاشت.

مهاجر اضافه کرد: ارتباط سوم ارتباط با مردم بود که خدمت صادقانه و بی منت را به نمایش گذاشت و شاهد مثال این امر هم حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه ایشان بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حاج قاسم طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب صاحب یک مکتب شد و شهیدانه زیستن را به همگان نشان داد، اینکه چگونه می توان هم فرد مسلمان و هم مدیر خوب بود و مدیران ما هم باید از این شهید بزرگوار درس های زیادی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی در جامعه بود

حاج قاسم تبلور عملی اجرای احکام اسلامی در جامعه بود