مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:152023-01-01اقتصادي

مدیریت پارک های جنگلی استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری، مدیریت پارک های جنگلی استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین گرشاسبی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری هشت پارک جنگلی به وسعت 670 هکتار در استان بوشهر اظهار داشت: از اهداف این طرح، تقویت زیرساخت های مورد نیاز در زمینه تفرجگاه های توریستی و تفریحی است.

وی کاهش تصدی گری ها و هزینه دولت را از اهداف واگذاری امور به مردم از جمله شخصیت های حقیقی و حقوقی دانست و بیان کرد: واگذاری پارک های جنگلی در راستای اجرای قانون برنامه توسعه و با توجه به ماده سه قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع انجام می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه پارک جنگلی عامری دیلم به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است افزود: متقاضی طرح واگذاری مدیریت پارک جنگلی علی آباد و سرکره دشتستان مشخص شده و در حال انعقاد قرارداد است.

وی ادامه داد: پارک های جنگلی دیر و کنگان به دلیل وقوع در محدوده و حریم قانونی شهرها نیازمند پیگیری های حقوقی هستند و با توافق صورت گرفته در خصوص انتقال سند مراحل واگذاری مدیریت این پارک ها دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پارک های جنگلی استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار می شود

مدیریت پارک های جنگلی استان بوشهر به بخش خصوصی واگذار می شود