مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:152023-01-01فناوري

متضرر اصلی محدودیت اینترنت کیست؟


بیش از سه ماه از اعمال محدودیت برای دو پلت فرم خارجی می گذرد؛ در این مدت، بارها به مشکلات و ضررهای ناشی از محدودیت دسترسی به اینترنت برای کسب و کارهای مجازی اشاره شده و اخیرا اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت هم اعلام کردند در این مدت خسارت دیده اند و حتی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی روزهای گذشته نامه هایی باسربرگ و امضای مدیران برخی اپراتورهای تلفن همراه که از کاهش درآمدشان در مدت زمان اعمال محدودیت اینترنت حکایت داشت، در فضای منتشر شد.

در هر کدام از این نامه ها مدیرعامل شرکت ها اعلام کرده اند به واسطه شرایط ایجاد شده در چند ماه اخیر با کاهش درآمد رو به رو شده اند.

ضرر 10 میلیارد تومانی شرکت مبین نت به عنوان نمونه در نامه منتسب به شرکت ارتباطات مبین نت به تاریخ 23 مهرماه امسال است، مدیر عامل این شرکت به رییس سابق سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است که به دلیل محدودیت های ایجاد شده در شبکه های اینترنت کشور، این شرکت در اثر افت شدید ترافیک دیتا که حدود 30 درصد می شود، متحمل ضرر و زیان 25 درصد درآمدی در حد 10 میلیارد تومان در ماه شده است.

طبق این نامه، حسین طهرانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور درخواست کرده رهنمودهای لازم در زمینه چگونگی جبران ضرر و زیان های گفته شده ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متضرر اصلی محدودیت اینترنت کیست؟

متضرر اصلی محدودیت اینترنت کیست؟