مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 08:252023-01-01سياسي

ظرفیت های گردشگری استان بوشهر در سطح بین الملل معرفی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: ظرفیت های گردشگری استان بوشهر در سطح بین الملل معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل سجادی منش شنبه شب در اولین نشست با شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: شرکت ما در نمایشگاه بین المللی گردشگری بهمن ماه سال جاری قطعی بوده و باید با محتوای جدید در این رویداد حضوری متفاوت داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر افزود: این رویداد فرصتی است برای معرفی ظرفیت ها و جذب علاقه مندان به فعالیت و سرمایه گذاری در این زمینه است، که می طلبد با تهیه بسته های محتوایی مناسب و قابل اجرا این مهم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور پر رنگ شهرداری ها و فعالان گردشگری می تواند به رونق و توسعه این صنعت در استان کمک کند گفت: ما با توجه به تجربیاتی که در سال های گذشته در این خصوص داشته ایم از این موضوع استقبال کرده و زمینه حضور آنان را تسهیل می کنیم.

تبدیل بوشهر به یک قطب گردشگری معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه بین المللی گردشگری اضافه کرد: بدون تردید شهرداری ها می توانند با حضور خود و ارائه بسته های سرمایه گذاری جذاب و متفاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های گردشگری استان بوشهر در سطح بین الملل معرفی می شود

ظرفیت های گردشگری استان بوشهر در سطح بین الملل معرفی می شود